There are always flowers for those who want to see them

Details :)











Comments

  1. Oj jazda rowerem nie bez powodu jest na pierwszym miejscu, każdy powinien jezdzic dotlenić mózg. :) Piknik też fajny pomysł, ale to musi być cieplej.. :)

    ReplyDelete
  2. jazda rowerem, spacer, ćwiczenia - uwielbiam spędzać czas na świeżym powietrzu :)
    allixaa.blogspot.com - klik

    ReplyDelete
  3. Super pomysły. Uwielbiam jeździć na rowerze haha :) Przepiękny blog. Obserwuję. Zapraszam do mnie, zawsze się odwdzięczam. Pozdrawiam, Ola XOXO
    http://e-ster85.blogspot.com/

    ReplyDelete
  4. Bardzo dobrym sposobem na nudę jest robienie zakładek do książek i różnych ozdobnych rzeczy do pokoju typu jakiś witraż na okno lub organizer na długopisy i ołówki :D
    Pozdrawiam!
    http://welcome-to-my-little-big-world.blogspot.com

    ReplyDelete
  5. Świetne pomysły. Z niektórych na pewno skorzystam. Najlepszym sposobem na nudę jest zrobić coś szalonego :)
    Zapraszam

    ReplyDelete
  6. No rewelka.Doskonałe pomysły Ciociu Dobra Rada ��

    ReplyDelete
  7. Ciekawe pomysły na spędzenie wolnego czasu, aczkolwiek nie dla każdego. Mam dużo znajomych co podróżują na stopa- ja jakoś nie mogę się do tego przekonać, chociaż nie mówię nie :D Jazda na rowerze, zdecydowanie nakręca do działania, już się nie mogę doczekać aż będzie ładniejsza pogoda :(

    ReplyDelete
  8. Zdecydowanie powinnam skorzystać z Twoich pomysłów i wyjść z domu bo jak na razie tylko oglądam seriale a wypadałoby się trochę dotlenić.
    Pozdrawiam, mój blog.

    ReplyDelete
  9. Ja jak mi się nudzi to lubię wyjśc na spacer z psem, pies zadowolony, a ja spędzam czas na świeżym powietrzu! :)
    http://justlittlewhiner.blogspot.com/

    ReplyDelete
  10. Ja uwielbiam ćwiczyć wtedy, chociaż wolnym czasem nie szastam ;)

    Pozdrawiam
    Sara's City

    ReplyDelete
  11. Every weekend i used to pay a quick visit this website, because i want enjoyment,
    for the reason that this this site conations genuinely fastidious funny stuff too.

    ReplyDelete
  12. A czy ktoś z was jest może z Warszawy i był kiedyś w jakim miejscu jak Jump Arena? ja niedawno odkryłem ją w http://www.parkhandlowymarywilska44.pl/ i musze wam powiedzieć, że to na prawdę świetne i warte odwiedzenia miejsce!

    ReplyDelete
  13. Attractive section of content. I simply stumbled upon your site and in accession capital to say that I get actually loved account your blog posts.
    Any way I'll be subscribing on your augment and even I fulfillment you get
    entry to persistently rapidly.

    ReplyDelete

Post a Comment